"sista" sovande natten

Inatt har jag sovit. Som en toka!
Givetvis har man vaknat varje gång jag ska byta sovställning och sen ett antal pisspauser, men hey! jag gick inte upp förrän kl 9!! GILLART!!!!

Idag har jag äntligen kommit till skott med att slå in Tuvas julklappar. Det blev ett gäng. Men mest bara småsaker. Vi kom inte på nån bra storpresent iår, utan det blev bra pysselsaker som målarböcker, pärlor och lego och sånt. Men många paket vart det då i stället och det kommer nog bli uppskattat hur som helst!

Tanken var idag att dra in till Norrtan för att göra några sista ärenden innan bebbankomst. Men jag är helt slut idag. Kroppen verkar aldrig få nog av vilandet så jag skippar det idag...
Mer lockande att ligga i soffan och halvsova....
Mamma lämnade Tuva på dagis imorse och hon fick snabba sig med att säga att det inte kommit nån bebis utan jag var bara hemma och vilade. För såklart att dagmammorna undrar dom med när det ska ploppa ut!

Vi satt halva kvällen igår och tittade på bilder från BB när Tuva kom och hennes första månader. Att hon var så liten..

En nykläckt Tuva....
. 




Tuva ca 1 mån gammal. En glad spillevink redan då!


Igår morse sa Tuva nåt som gjorde att glädje tårarna kom:

- Uva kjama bebis å Pippi!
(översättning: Tuva vill kram bebis och Pippi)

Hur rart är inte det?!
Så visst längtar vi, hela familjen efter bebisen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0