trött mamma = frustrerad unge

Efter att värkarna gjorde om en omladdning under kvällen igår så fick jag sen äntligen sova lite när de lagt sig igen, synd bara att Tuva sov så dåligt..
Hon märker naturligtvis av det är nåt konstigt med hennes mamma och blir lite frustrerad av det. stackarn!
Så nu känner jag mig allt annat än laddad inför bebisens ankomst. Måste försöka bli lite mer utvilad och peppad, annars blir det en tung början med den lille...

Förmiddan ska vi försöka hitta på nåt, jag o Tuva. kanske en sväng till öf. Om jag orkar..
Efter lunch kommer mormor. Det är jag glad för. OCh Tuva med. Hon har pratat om mormor hela morgonen!


Kommentarer
Postat av: Alfva

Jag tycker ju faktiskt att du ska ringa till förlossnignen och säga att du behöver något att sova på om det fortsätter som det har gjort. Annars kommer du ju inte ha någon ork kvar till förlossningen och det är ju inte bra det heller (saker gör satan så mycket ondare och känns så mycket tyngre när man inte har kraft). Och det vore ju bra om livmodern inte är trött när det är meningen att den ska jobba... ;)

2011-11-21 @ 10:49:16
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0