vardag igen



Måndag. Och tillbaks i verkligheten.
Dagarna hos mormor och morfar var toppen. Det tyckte både jag och Tuva!
Men nu är det dags att skaka liv i mig själv och gå in i slutspurten.... Även fast jag sov hur risigt som helst i natt (hur många gånger per natt ska man behöva kissa egentligen??!!) så känner jag mig ändå vid liv.
Kanske tack vare att vi inte gick upp förrän kl 08...

Anders kom äntligen hem igårkväll, och han hann hem precis innan Tuva somnade. Glada vart vi nu när familjen är samlad igen! Nu får han hålla sig hemma!!
Och idag ska vi överraska honom med en påhälsning på jobbet tänkte jag. Sen åker vi vidare på tjockislunch och spanar in Angelicas nya hem!

Men vi startar dagen med lite Mora Träsk!!

Kommentarer
Postat av: Alfva - i preggoland!

Usch, jag förstår inte det där med att kissa på natten. Känns ju SÅ onödigt.. ;) Ska jag inte ge mig på tänkte jag. Intala sig själv kan man ju iaf.. ;)

2011-11-07 @ 12:43:25
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0