18

Igår var ju en spännande dag.

Hade förvärkar i ca 18 timmar i sträck innan det lugnade ner sig..... Vart faktiskt lite smånervös där ett tag på kvällen när det hållt på i över ett halvt dygn. Tillräckligt nervös för att kolla igenom BB-väskan och lägga in telefonnumret till BB Sthlm i mobilen.
Jag provade både att bada och ta alvedon, men det hjälpte inte. Men jag badade en gång till sen senare på kvällen och gick sen och la mig.
Då la sig äntligen "värkarna".

Men det var ju både lite läskigt och spännande när jag gick och la mig, skulle jag bli väckt att en riktig och ond värk under natten?!

Nu blev det ju inte så. Och eftersom jag bara är i vecka 35 än så känns det ändå lite skönt att bebis är kvar där inne. Även om jag under gårdagens timmar hann gott och väl förbereda mig mentalt och tycka att det var helt okej om den skulle komma ut redan.

Så idag har kroppen, och framförallt magen, rejäl träningsvärk.

På förmiddagen ska jag till MVC, och idag ska jag peppra med frågor. Tuva får hänga med eftersom jag ville att hon skulle ha minst en dag till att bli helt frisk på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0