7 evighetsveckor kvar.....

Jag inbillar mig inte att det är nåt på gång än.
Det är mer ett konstaterande att de närmsta veckorna kommer att bli kämpiga.

För varje dag så blir det betydligt tyngre och jag får så många förvärkar varje dag. Och förvärkarna känns ganska så rejält nu för tiden.
Dom gör inte ont så tillvida att jag luras tro att det är riktiga värkar. Men de känns, och jag blir vansinnigt trött av det.
Dom har ändrat karaktär sen bebisen börjat fixera sig och det är ju inte så konstigt att det blir så. Den ligger ju så långt ner nu så det är klart att det känns mer i hela bäckenet under förvärken.
Så förutom då att jag har snorigt ont hela tiden så är förvärkarna det mest jobbiga just nu...

Så det känns at man är i slutet nu. Men jag tycker inte att jag är i sluttampen än, med tanke på att jag faktiskt bara är i vecka 33 än så länge. Kan ju knappt ens kalla mig höggravid än, även om det känns så....

Så visst önskar jag att den kommer ut tidigare, men det är ju inget man vågar hoppas på. Jag var tvärsäker att Tuva skulle komma för tidigt, men istället blev det 5 dagar över tiden. Så den sista månaden då var en lång lång väntan...
Så denna gång ska jag inte luras, utan räknar med att gå minst till 6:e december.

Men december.... det känns så otroligt långt bort.... När varje timma känns som en evighet....

suck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0