blöjfria dagen

Igår var första dagen som Tuvaluva var helt blöjfri!
Samtdigt som förvärkar och förkylningar har härjat under helgen så har det gjorts stora framsteg med potträningen.

Hon säger till jätteduktigt när hon är kissnödig och går själv då till toan eller pottan.

Men kackar, det gör hon i blöjan än så länge. Då säger hon till att hon vill ha blöja på sig, bajjar och sen åker trosan på igen.

Stolt mamma är jag, både stolt över Tuva och även mig själv eftersom jag inte vet själv hur jag lyckades med det!

potträning

Numera har hon alltså trosan där den ska vara och inte på skallen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj, vad jag blir imponerad! och väldigt avundsjuk... Aron bara skriker NEEEJ, när vi ens nämner något om att sitta på pottan. KÄnns som att en böljfri dag ligger lååångt bort o framtiden. Har du nå tips?

2011-10-25 @ 13:02:37
URL: http://mrsjessie.blogg.se/
Postat av: camilla

Grattis! :) Va skönt för er!

2011-10-25 @ 19:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0