dagens status

Den ligger väl på: sådärbättre.

Armen börjar äntligen bli bättre! Nu kan jag använda den lite granna, och tänkt. Jag kunde bära ett helt mjölkpaket i onda armen utan att jag fick snoront.
Framsteg!!

Så idag ska jag peppa mig själv. Det blir dagens utmaning det.

Det är bara det att jag är så TRÖTT!! sådär vansinnigt så jag vill bara ligga på sängen och sova hela tiden....

Jag sa till Anders igårkväll att ihelgen vill jag göra nåt skoj, det behöver jag.
Till svar fick jag: som vaddå, rullstolsrace då eller?
Den sved. Men han har ju rätt. Alldeles rätt. Tyvärr. Det är slitsamt för alla när jag är ett handikappat vrak.
Men Anders är långledig i 3 dagar så nåt skoj måste vi ju göra. Jag ruttnar på att bara vila och känna mig päck.

ni där ute, ge mig tips vad vi kan hitta på, som tillfredställer både en galen unge och en padda till mamma, OCH en rastlös pappa??

Kommentarer
Postat av: Jessica

Badhus?

Hälsa på vänner?

Våldgästa mormor? bjud in er på middag och få barnvakt på köpet =)

2011-10-06 @ 15:29:30
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0