hostig natt


Häng i trappan..

Natten var hostig. Minst sagt.  Det var första natten som vi tog bort Cocillanan och det var tydligen för tidigt. För inatt sov ingen av oss mycket alls. Tyckte nästan synd om Tuva när jag tvingade upp henne till dagis. Hade jag inte vart helt slut själv så hade hon fått vart hemma. Och jag vet ju, när hon väl kommer dit så glömmer hon att hon är trött. Det kommer hon på när hon kommit hem och varvat ner....
Så jag känner mig inte så värst självisk. Bara lite.
Men med tanke på att jag la mig i sängen direkt efter lämning och vaknade sen kl 11:30 så behövde jag visst ett par timmar för mig själv...

Så idag blir det inga större projekt. Tvätta på sin höjd.

Nu blir det lunch framför en film. Vardags-tjockislyx!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0