ibland FÅR man fuska

Ibland får man fuska va?
För vi äter vår frukost framför tv:n idag... jag tyckte att vi kunde ha lite extra mys på morgonen. (läs: jag är så trött så jag inte bryr mig om några regler....)

Gårdagkvällen var inget kul nånstans. Förvärkarna fortsatte och jag höll inte räkningen men flera i timmen var det coh de kändes ordentligt. Så strax efter Tuvas nattning tog jag alvedon och gick och la mig istället.
Så sen lugnade magen ner sig. Skönt.

Men istället så drog Tuvas hosta igång igen. Och det ordentligt. Så idag ringer jag till barnläkaren och kollar hur vi ska göra, om vi kanske ska prova en annan medicin.
Blir jättejobbigt för henne att hosta så mycket...

Vad står på schemat idag då... antagligen öppna förskolan, mathandling, tvättning mm.
Har jag tur så blir damen nöjd av att leka loss på öf ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0