kan det bli värre?!

nu är det verkligen åt helvete!

Jag ska börja med att säga att magen mår bra. Men jag ramlade ner från en pall nu på eftermiddagen och gjorde mig ganska så illa...
ramlade baklänges och landade på höften på klinkersgolvet. så mitt redam onda bäcken gör nu 100ggr mer ont. Som tur var så var Anders i rummett bredvid och kunde bära mig till sängen.

Så nu kan jag knappt ta mig till toan själv. och som om inte det vore nog, jag slog även i armen. tror att den är ordentligt stukad för den är svullen runt armbågen och går inte att röra.

jättebra. jag kan inte gå eller sitta. och jag kan bara använda ena armen. jag kan inte göra nåt.

hade jag inte vart så jävla envis så hade jag nog gett upp nu...


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Men Camilla då!! Vilken otur du ska ha hela tiden... Du kanske ska låta bli att klättra på pallar i fortsättningen. Be Anders att ta ner saker åt dig istället.



Kramar!

2011-10-03 @ 09:18:09
URL: http://cizzib.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0