mojs i skallen

Om bara några minuter ska jag hämta lillfian på dagis. Inte vart hon någe sjuk hon inte. Imorse vaknade hon glad och pigg som en lärka.
Så jag hoppas att dagmammorna nu inte kommer säga att hon kroknat under dagens lopp, för i hela morgonen var det full fart!

Har inte riktigt hållt samma tempo som Tuvaluva inte. Eftersom jag fått akupunktur så är jag mosig i skallen just nu. Har hällt i mig lite kaffe nu så jag orkar hämta studsbollen (aka Tuva).

Resten av dagen spenderar vi inne. För är vädret hos er lika ruggig som här, då fattar ni varför.
Så eftermiddagens bekymmer blir att att hämta ved. Inte för att jag fryser, jag som numera svettas som en liten nöff nöff. Nä, mer för att det är så mysigt med brasa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0