överlevde

Trots att Tjorven i magen försöker bygga ut där inne med ihärdiga sparkar och pressande mot alla mina stackars organ som måste vara tvärmos vid det här laget, så kanske det kan bli en bra dag i dag ändå!

Gårdagen vart kämpigare än jag tänkt mig. Det var ingen bra idé att gå på stan och sen va själv med Tuva enda till kvällen. Vi gick på stan lite mer än en timma, och efter sista affären så visste jag knappt hur jag skulle ta mig tillbaks till bilen. Tuvas vagn fick bli nån slags rullator för mig. Och inte hjälpte det med några fåniga alvedon inte....
Så efter det så kände jag mig inte på topp direkt. Jag hade ont, och var väl inte på mitt muntraste humör.
Att då vara en glad o pigg mamma och hitta på en massa skoj, det gick liksom inte.

Så eftermiddagen vart... lång. Låt oss nöja oss med det. Lång.


Idag har vi vår vardagliga superhjälte som ska roa oss på förmiddan. MORMOR! 
Och Anders jobbar lite kortare dag idag så jag ska nog överleva den här dagen med. Det är trist bara, att man måste varje dag komma på saker som känns bra för att det ska kännas som om man ska överleva....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0