skendräktig dotter

Ska börja med att säga stort grattis till Cizzi som inatt fick en flicka till!!!

Sen trodde jag att jag vaknade av en ond förvärk i natt. Men eftersom jag måste somnat om på en gång efter den och inte vaknade nåt mer så var det väl bara tarmarna som bråkade då kanske....
Så det var väl bara ett önsketänkande antar jag...

Det viktigaste inköpet inför bebbens ankomst är nu fixad:


En Pippidocka!

Tuva är nämligen skendräktig. Hon är helt med på att jag har en bebis i magen. Och är helt säker på att hon har Pippi i magen. Hon brukar säga vid middagen att nu matar hon Pippi, och ser då där supernöjd ut!

Alltså, så när vi kommer hem från BB så ska hon få den från sitt lillasyskon. För då har bebisen kommit ur mammas mage och Pippi kommit ur hennes.
Pedagogiskt o bra va?!

Kommentarer
Postat av: Alfva - i preggoland!

Din och min alltså. A är helt säker på att hon har bebis i magen hon också.. ;) Fast här ska hon få en Pippi docka i julklapp bara för att hon älskar Pippi.. Det där med egen bebis har jag inte hunnit fundera på, men det var ju briljant!

2011-10-19 @ 11:50:55
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Cizzi

Tack så mkt för grattis-hälsningen!



Sköt om dig! Kramar!

2011-10-20 @ 14:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0