tagga ner nu magrackare!!!

Trots en lugn förmiddag med varmt bad och massa massa vila så håller det på fortfarande. Det vart lite lugnare nån timma, men nu har det satt fart igen.
Ska det verkligen vara så här?
Måste kolla läget med barnmorskan imorgon när jag ska dit på tjockis-koll...
Dom gör inte så ont idag, så riktiga värkar är det ju inte. och vad tusan, jag är ju bara i vecka 35 (på onsdag...)

Men kom igen nu! Nu får magen tagga ner!!

Jag blir helt slut. Ska testa nu med alvedon och se om det försvinner av det.

När det väl sätter fart på riktigt riktigt sen då kommer jag ju inte fatta nånting och tro att det är som det har vart nu länge.
Så nu sitter vi här, jag å Tuvaluva (som för övrigt är ganska frisk nu, så dagis blir det nog på onsdag!). Och visst är jag så lättad över att det vart en snabb sjukomgång. Men en frisk Tuva betyder en Tuva som vill bli aktiverad... Hon är redan uttråkad trots massa bus med mormor sin.
Men hon får gilla läget just nu helt enket....

over and out....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättefin header!

2011-10-24 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0