uppbunkring!

Idag är det fredag. Fast det är som lördag. För Anders är ledig idag. En härlig 3 dagarsledighet har vi tillsammans.

Min förkylning verkar bara småretas lite med mig, för jag känner mig nästan bättre idag. Det gillas!!
Fast så värst pigg är jag ändå inte, eftersom Tuva vart sällskapssjuk redan före 03 i natt. Anders förpassades då till Tuvas rum så vi kunde få sängen för oss själva.

Man tar ju ganska mycket plats nu för tiden med den här magen och alla miljontals kuddar som måste ligga runt om en. Och då måste nåt offras. Och det blir Anders det....
Men när man har en wrestlingdottter så är det svårt att sova. Men jaja. Nu har jag fått kaffe i mig så jag ska väl överleva dagen!

Idag åker vi in till byhålan för att bunkra. Nästan som inför krig känns det som.
Fast det är väl lite samma sak.
Få barn.
Va i krig.

Alla vrår av köket ekar tomt och så vill jag inte ha det när tjorven kommer. Så nu ska det alltså bunkras!
Och blir det så att tjorven väntar på sig att komma ut får vi väl bunkra järnet en gång till då... För då lär vi väl ha ätit upp allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0