uppe med tuppen

God morgon!



Fördelen med att Tuva vaknar mer än 1 timme tidigare än vanligt är att det är ganska så skönt att ta det lugnt på morgonen. Äta frukost utan tjat och stress, dricka sitt kaffe medan knasungen glor på bollibompa.
Nackdelen är att just vakna för tidigt. Tänk att sängen ALLTID är skönast på när man ska gå upp....

Just nu så har jag en sån där grumlig känsla i kroppen. Så där som man känner sig innan ett rackabajsar-förkylning bryter ut.
Så det att jag kände mig helt slut igår kan jag nog inte bara skylla på mitt preggo-tillstånd utan då med på en kommande förkylning...

Men gårdagen var jobbig. Och Anders kunde inte annat än skratta åt mig när han kom hem för att jag såg så eländig ut.. Snäll karl va?!
Men han var go nog att diska efter maten och busa runt med Tuva hela kvällen så jag kunde vila.
Förvärkarna fortsatte hela kvällen lång men försvann under natten.

Idag står mest vila på schemat!!

Kommentarer
Postat av: Alfva - i preggoland!

Så fort jag kommer in här inser jag att jag INTE ska klaga. Alls. Så tills du har kläckt och är smärtfri tänker jag inte klaga igen... ;) (Eller jo - om jag får RIKTIGT ont)

2011-10-20 @ 09:57:52
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0