usel natt

Himla skoj natt det här.
Första halvan hade jag massa förvärkar som hållt igång ett gäng timmar (igen...), så då var det svårt att sova.
Vid midnatt så var det som vanligt dags för Tuva att bli kissnödig. Men det är ju en preocedur det där eftersom hon inte förstår att det är för att hon måste gå o kissa som hon vaknar.

Så det vart lite kaos i natt, och Anders bytte plats med Tuva i sängen. Och det blir ju sällan så värst bra för min del när Tuva sover så många timmar med mig. Bök, stök och med jämna mellanrum en koll från henne att jag är kvar.
Så imorse när hon ville gå upp (tack vadsomhelst för att det var söndag och Anders var hemma), så vart det brått till toan för att spy och sen gå och lägga mig igen....

Så för er som är avis på att det så fort nu med våran blöjfria donna. Tajma INTE det med att vara höggravid och bli torr även på natten....

Och det här med alla jävla förvärkar.. Nu börjar jag bli så van med dom så jag kommer inte hajja nåt alls när det sätter igång på riktigt... Måtte Tjorven komma tidigare....
Jag har nu ialla fall fått hem min TENS-apparat som är min bästa vän om kvällarna. Sablarns vad den är bra mot både förvärkarna och bäckensmärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0