oväntade läsare

Jag har visst lite oväntade läsare här.
Skulle ju kunnat vart trevligt. Kul att mitt liv tydligen är så intressant att dom här läsarna bryr sig om att titta in här.
Då vet ni hur underbar dotter jag har, att jag snart är 2barns-mamma, att jag har världens bästa sambo och världens bästa föräldrar och många fina personer i min närhet.
Att jag trots många saker har ett bra liv.

Att här sker någon smutskastning, det är väl ganska uppenbart att så inte är fallet!?
Min blogg. Mitt liv. Ingens annan.
Jag väljer med omsorg vad jag lägger min energi och tid på, och inte är det på dravel.

Så fortsätt gärna läsa här ni.
I dont give a shit!

Kommentarer
Postat av: Alfva - i preggoland!

Lite spänning i vardagen Millan? ;)



Förresten, hur funkar det med kryckorna - är det en ständig sak eller bara vid behov?

2011-10-17 @ 15:46:58
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0