vågen pekar neråt

Alltså, det är inte så att jag VILL gå upp massa i vikt och se ut som en gigantisk jätte. Men, nu har jag gått ner 0.5kg istället sen senaste vägningen. Och det känns väl inte som det är det man ska göra nu direkt..

Fast jag vet ju att jag har ätit jättedåligt den här veckan sen vurpan. Så jag får väl ändra på det nu då...
Men jag gjorde ett tappert försök igårkväll och lagade god mat (qourn med potatisgratäng). Och gott var det, problemet är ju att jag blir mätt efter typ 5 tuggor för då är det proppfullt i magen......

Så nu sitter jag med receptpärmarna i högsta hugg och ska muta mig själv med massa god helgmat!!

Kommentarer
Postat av: Alfva - i preggoland!

Men det är ju inte helt ovanligt att man går ner i vikt på slutet, så länge du inte samlar på dig vätska så är det nog svårt att få i dig tilärckligt många kalorier när magsäcken sätter stopp.

Själv hade jag INTE de problemen sist.. ;)

Fast än så länge har jag inte ens nått min startvikt, så jag hoppas inte sluta på alltför många kilon efteråt. De är ju så jädra tunga att bli av med (iaf för en som mig med ett enormt sötsug)....

2011-10-07 @ 09:35:28
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0