vridet att vrida klockan...

Alltså det här med att vrida klockan... ingen hit!
Jag är inte överlycklig över att gå upp redan klockan 06. För inte lägger sig damen tidigare på kvällen för det inte.
Närå....

Idag blir det öppna förskolan. Hoppas det är några vettiga morsor där att gagga med.

Annars då. Jo magen känns som om den väger minst ett ton. Eller kanske hundra ton. Hundra ton med träningsvärk från gårdagens övningsomgång. Igen.

Med all övning som magen håller på med, det borde ju vara så att efter förlossningen så bör jag ju få värsta rutorna på magen. Så mycket som jag tränar magen menar jag.
Funkar det inte så??


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Synd att jag inte tänkte på att skicka med megabindorna med min mor och Sofia... hade totalt glömt bort det.... men ska du till ÖF på fredag så kan vi göra ett nytt försök, ska nämligen till bvc då.

2011-10-31 @ 15:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0