zoo-tyget till bebberummet

Det har stått lite still med projekt fixa-bebis-rum nu ett tag.
Men nu ska vi sätta igång igen. En tur till Ikea står på tur så fort min kropp tillåter. Men det är lite svårt att inreda med grejor o så när en Tuva kommer och vill ha allting. Så vi gör det lite med måtta....

Men här kommer en utlovad bild på tyget som nu blivit gardiner och senare också några småkuddar:


Det är jättefint tycker jag och passar perfekt i en djungelrum. Måste bara skaffa lite mer djungelgrejor så man får en ombonad känsla. Vet inte riktigt om jag lyckades göra tyget rättvisa med detta usla kort, men ni kan nog se att det är ett gulligt tyg!
Tyger är inköpt på Åhlens och kostade 149:-metern.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Superfint! Jag hade djungeltema på förslag här när hon låg i magen också :( Bra val tycker ja alltså haha!

2011-10-07 @ 20:01:51
Postat av: Camilla

Här kommenterar om varandra :P Japp, det är Me and i!

2011-10-07 @ 20:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0