å så va den helgen över...

Igår vart en sån där blandad dag. Samtidigt som den var bra, så var den kämpig.
Bra på så vis att vi började ordna i bebisens rum. Vi börjar få ordning på garderoberna där så jag började sortera allt.
Märkte fort att när jag strukturera upp allt så fick allt plats i en garderob istället för tre. Så nu har vi helt plötsligt massa förvaringsyta!

Efter det fixet fick jag jätteont. Varje steg kändes som knivar i bäckenet. Då var det bara att lägga sig för att vila. Men med en 2-åring i huset så blir det många "ska bara". Så det vart inte så värst mycket vila.
Inte förrän jag bröt ihop och vägrade resa mig mer. Då hajade både Tuva och Anders att jag måste få ligga ner.

Kvällen slutade hur som helst jättebra. Jim kom på besök och vi åt taco och tittade på Idol.
Se var det bara bums i sängen och jag sov mycket bättre inatt. Tuva sov hyfsat hon med.

Så idag ska vi iväg, till öppna förskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0