bebiskläder

Har sorterat Tuvas små minibebiskläder idag. Eller åtminstone börjat med det. Och hujadamej så pillinuttitt smått allt är!
Att dom kan vara så små!
Nästa tanke är att TACK för att de är så små när de kommer ut. För jag menar, den ska ju ut. Genom MIG! Förhoppningsvis på det "riktiga sättet" dvs mellan bena!

Det som vart en glad överraskning var att väldigt mycket kläder var neutrala kläder. Det var först vid strl 74 som det barka åt prinsesshållet. Sen var det mesta rosa....
Men alltså finns mängder med kläder som vi nu kan återanvända.
Mänga av plaggen hann nog knappt bli ens provade. Dels för att de växer ju så sjukt fort, och sen så var det ju mitt i sommaren när Tuva kom. OCh då alla sparkdräkter gick ju inte att använda. Det var alldeles för varmt!
Så allt sånt är in princip oanvänt!

Och så hittade jag idag det helt perfekta safarityget! På Åhlens här i stan!
Så nu ska mormor få sätta sig vid symaskinen och sy gardiner!!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Bild på tyget tack! ;)



Vi har knappt några kläder i stl 50 alls. Det var ju mest kortärmade bodys och de lär inte användas nu (oavsett med kläder ovanpå i januari/februari liksom).



Men då får jag ju ursäkt att köpa nytt.. ;) Fast än har jag inte köpt något. Vill gärna förbi v 24/25 först....

2011-09-08 @ 20:12:41
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Alfva

Du... jag fastnade i namndjungeln igår kväll och insåg att vi har problem... ;)

Tjejnamn har vi nämligen 0 kvar på listan. En lista som inte ens existerade när A föddes eftersom vi inte hade några som båda gillade....

Så just nu hade det varit skönare om jag inte vetat vad det var som gömde sig därinne.. Då hade iaf tanken på killnamn funnits.. ;)

2011-09-09 @ 08:53:07
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0