då var det som vanligt igen då

Ja, vi fick ju faktiskt hela 4 jättebra nätter i rad. Så det ska man vara glad för!
I natt så var vi tillbaks i gamla spår igen. Vet inte om det är för att en liten förkylning har intagits i familjen eller nåt annat. 1,5 timma var jag vaken inne hos Tuva. Sen fick  hon sova med oss.
Men jag sover så jäkla dåligt när vi är 3 i sängen (hur ska det då inte bli när vi är 4...?!). Speciellt nu när min kropp kräver typ 100 kuddar att böka runt mig som stöd. då blir de ganska så trångt!
Och smita ut känns inte som ett bra alternativ. Inte för mig, Anders däremot brukar lägga sig i Tuvas rum ibland. För då sover vi alla bättre.
Men smiter jag ut så märker lilla fröken det, och kommer efter. Med vilda protester....

Så idag är jag kocko i skallen. Som vanligt med andra ord....


Kommentarer
Postat av: Alfva

Usch, jag fattar inte att hon ska ha såna problem att sova ibland.. :( För jag är som du, kan INTE sova med annan i sängen och skulle nog bli tokig om A inte kunde sova själv (nu föredrar hon ju att sova själv så)...

2011-09-11 @ 21:29:54
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0