dålig dag

Idag blir en sån där dag som man lätt skulle kunna skippa. Även fast jag bara varit vaken en timma så vet jag och känner jag. Aj.
Är väl en blandning av gårdagens underbara yogapass (som är bra, men kroppen har blivit lite ovan), och sen nattens springande.
Tuva hade en väldigt dålig natt och nu börjar behovet att få sova bli STORT! nu igen....

Som tur är så är det dagisdag för Tuvaluva. Tur för mig och tur för henne.

Jag hade ju hoppats på att all vila som jag nu kan ta mig skulle göra att värken minskade. Men det ar den inte gjort alls. Utan det blir snarare mer ont för varje vecka istället.
Men det kanske tar ett tag. Har ju bara vart sjukskriven en vecka.

Nu är det hög tid att sätta fart så vi hinner tll dagis! är glad att det tar ca 2 minuter med bilen dit. Det är nära det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0