det ekar i skåpen


Morgonmys.

Efter en ganska så slitsam helg så är det ny vecka igen. Måndagar är dom dagar som jag gillar minst. Dels för att det är långt till helg, dels för att jag oftast hållt igång lite för mycket under helgen så jag vaknar alltid med ganska så mycket värk på måndagmorgonen.

Men den här måndagen känns bra, än så länge. Tuva vaknade bara en gång, hon gick upp med ett flin på läpparna och solen skiner.

Det enda som står på agendan i dag är mathandla. Och en rejäl handling måste det bli! För när man handlar vecka efter vecka med en toksnål budget så tar ju basvarorna slut tillslut. Och nu ekar det lite väl tomt i alla skåp. Man kan trolla fram mat av ingenting till en viss gräns. Men nu börjar det bli svårt.
Så idag drar jag med Tuva och plånboken till affären och handlar allt som behövs!

och med plånboken menar jag alltså att jag tar med min sugardaddy. Anders!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0