förvärkar

Även fast det är långt kvar till dagen D (6 december), så övar sig magen friskt inför förlossningen.
Igårkväll hade jag förvärkar ca var 5:e minut under 2 timmar. Även idag har jag haft massa förvärkar. Eller sammandragningar, eller vad man nu ska kalla det.

Men den här gången låter jag mig inte luras av det, att den lilla Tjorven ska komma för tidigt. För så här hade jag med Tuva också. Och inte hade hon så värst bråttom ut när det väl gällde. 5 dagar gick jag över då.
Kommer inte riktigt ihåg när jag fick så här första gången med Tuva men det var runt vecka 30. Då vart jag livrädd och trodde att nåt var på G.
Den här gången tog jag det med ro, även om det är rätt så jobbigt när det blir så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0