frajdäj!

Plötsligt händer det. Tuva sov en hel natt!!
Och det bästa är att att inatt vet jag helt säkert att vi ska få sova
. För inatt ska Tuvaluva sova hos mormor å morfar!

Då finns ju faktiskt chansen att man ska få vara lite pigg imorgon när det är "brudafton".

Idag är vi lediga jag å Tuva. Eller vad man nu ska kalla det. Inget dagis är det ialla fall. Så vi ska ta en utflykt till Väddö och till gamlingarna!
Så det kan bli en riktigt bra dag det här.



Kort från Väddö i juni. Då var det somrigt och varmt. Nu är det höst....

Ikväll firar vi vår kväll på tu man hand (de få timmar det blir innan jag somnar...) med paj på kantareller, soltorkade tomater och squash. Sen blir det kräftor. Mums!!
Ska försöka hålla mig vaken till halv tio åtminstone.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0