goda utsikter om en bra dag!

Idag är de fredag. Och jag tror det blir en riktigt BRA fredag också!

För det första så är Anders ledig idag. det gillas skarpt!!
Snart ska vi åka till Norrtan och provköra lite mera bilar, handla lite mat och lite sånt dära. Sen kommer Anders päron. När vi sa det till Tuva vart hon så glad så hon inte visste vad hon skulle ta sig till. Det var nästan 2 månader sen hon träffade sin farmor o farfar, och Rufus. Och varje dag, flera gånger om dagen, har hon pratat om dom.
Så det är verkligen på tiden att de ses!!!

Ikväll så ska Anders iväg, och då åker jag och Tuvaluva till mormor o morfar (mina päron alltså...) och blir matade med middag. Sen lämnar jag Tuva där och åker hem för att ha en skön kväll för mig själv och en god natt sömn! Nu har ju Tuva iofs sovit TRE bra nätter i rad, så behovet är inte skriande av ensamnatt. Men det ska såklart bli skönt ändå!
Den här gången blir det dock ingen sorglig tjejfilm, utan lite Idol och snask bara.

Så visst verkar dagen lovande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0