men jösses..

Får man klaga av sig lite?!

Idag vette tusan vad som är med magen. Det känns fanken som ungen är på väg ut! Inte för att jag har onda värkar eller så, men det trycker neråt något så vansinnigt!! Och stramar som f-n i nedre delen av maggen.
Det är väl bara så att det växer massa nu. Men jag blir helt slut!!!
Fixar knappt att stå upp alls...

Jättebra tajming när jag är själv med Tuva ända till kl 19 ikväll...... Blir en lång dag....

Så jag tror nog att det bli öppna förskolan idag. Så Tuva kan leka av sig och sen kanske bli lite nöjd på eftermiddan och vara hemma med en slutkörd mamma. hade tänkt göra ärenden på stan idag, men pallar inte att jaga runt på Tuva i butiker. Vill köpa hem gardintyget till bebisens rum. Men det får vänta det.....

Kan magen sprängas, för jag tror baske mig att min mage kommer göra det snart......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0