mot stan

Natten har vart bra här. Nu vågar jag faktiskt säga att Tuva sömn har börjat stabilisera sig något. De senaste veckorna har vi märkt en klar förbättring. Från att behöva gå upp ca 3-4ggr per natt är vi nu nere på 1-2ggr.
Är inte det fantastiskt? vi får nu hålla tummarna att det håller i sig... Men det vore lite granna på tiden om knasungen lärde sig sova. Kan jag tycka.

Dagen då.
Jo vi drar på oss finstasserna (eller åtminstone av med mjukisbrallorna) och drar in till Norrtan för att göra lite ärenden. Egentligen inga roliga ärenden med såna som måste göras. Och Tuva gilllar ju att vara bland folk. Det är ju fint väder med så det kan ju vara skönt att strosa lite. Får dra i mig lite värktabletter så ska jag nog med kunna njuta av dagen jag med!

Nu värmer vi upp inför dagen Mora Träsk!


Kommentarer
Postat av: Alfva - i preggoland!

Och här klagar jag som några nätter fått gå upp en gång/natt.... Men jo, tycker Tuva gott kan lära sig att sova ordentligt! ;)



Hoppas ni hade en skön stan-dag. Här får vi väl njuta av solen inomhus i helgen, typiskt om du frågar mig... :(

2011-09-30 @ 16:49:00
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0