nöjd med en underbar kväll!

Kvällen igår var helt toppen!
Om jag nu ska hitta nåt att klaga på så var det jättemycket mat på alla tallrikar så man vart för mätt. Men det ser jag knappast som ett bekymmer. Även om en säng var lockande där direkt efter middagen.

Så äntligen kan jag, lantloppan, komma med ett restaurangtips i Stockholm:
Helens krog!
God mat, hyggliga priser, mycket mat och bra personal. Rekommenderas!!!
Jag åt deras fiskgryta som var fantastisk!

Och att sitta där 6 brudar och få prata helt ostört var underbart. Att lilla Freja på några månader var med märkte vi inte ens. En sån knodd har jag beställt den här gången! Tyst, och rar och var helnöjd med att ligga i vagnen och lyssna på allt pratsurr runt om henne.

Mycket gravidprat vart det givetvis, eftersom halva gänget är preggo. Så efter middagen så var vi 3st som satt och förgäves försökte trycka ner våra överfulla magar så att det inte skulle trycka så mycket mot revbenen...

Men TACK BRUTTSOR FÖR IGÅR! jag vet ju att ni läser här era små lurifaxar....


Och jag skulle gärna vilja säga nu att jag sov gott och allt sen när jag kom hem. Tuva sov bra för en gångs skull.
Men jag prickade nog in alla krämpor man kan få. Halsbränna, ryggont, svettvallningar mm mm.
Så nä i dag är jag allt annat än pigg. Men jag tänkte nog strunta i det idag.

För idag ska vi plocka majs på Sundsta självplock, köpa hyllor till bebisens garberob, hämta min nya telefon (!!) och äta lunch hos Jim.

Alltså blir det till att hinka kaffe nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0