skållad råtta

Är det så här det är att känna sig pigg??!!
Jag vet inte, för det var så länge sen nu.

Tuva har sovit hela nätter, 2 i rad. Jag upprepar: TVÅ HELA NÄTTER!!!!

Det är helt fanatiskt fantastiskt!!
Samtidigt är jag lite självisk då när jag är glad att Tuva är på dagis nu. För efter en bra natt lägger hon ju alltid i sin extra-turbo-super-högsta-växel.

Citat från ena dagmamman vid gårdagens hämtning:
"Tuva har farit runt som en skållad råtta hela dagen".

Om hon var skogstokig igår. Vad lär hon då inte vara IDAG!? Efter två jättebra nätter!


Are you talking to me??!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha! Vilken bild! =)



Skönt med lite sömn, ddet är du (ni) värd!

2011-09-08 @ 20:35:00
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0