sol ute och lite lite mer sol i sinnet idag!

Efter ett riktigt skitdygn så lyser solen på oss igen.
Inget kändes bra igårkväll, men efter att jag äntligen kommit i duschen sent igårkväll och sen fått sova lite bättre än man vågat hoppats på, så känns det idag bättre!

För Tuva är frisk!!

Nån magsjuka var det nog inte alls, utan snarare nån matförgiftning.
Lilla damen är ju fortfarnade som en hundvalp och pular in allt möjligt i truten. Min gissning är nån svamp som inte skulle ha ätits. Sen turen i skogen förra helgen så är hon nu förste svampspanare. Och som ni vet så är ju de flesta svampar inte alltdi så bra att äta. Inte för en liten 2-åring och inte råa.
Men det är bara en gissning det.

Huvudsaken är att hon är bra igen. Ingen magknip och ingen feber som försvann på efternatten. Bra!!

Och eftersom jag ar världens bästa mamma så kidnappade hon Tuva en stund på förmiddan så jag kunde vila.
Ikväll ska jag ju nämligen in till den stora stora staden Stockholm.
En tjejkväll väntar och det är nog precis vad jag behöver!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0