sover bort mitt liv

Just nu känns det som om jag sover bort mitt liv.
Sover jag inte, så längtar jag efter att få sova.
Kanske hade hjälp om man fått sova på natten förstås....

Har nu 2 sömnterrorister här hemma.. Den ena är Tuva som gått tillbaks till sina gamla sömnvanor. Det var visst bara under förkylningen som hon sov bra. En frisk Tuva är en superpigg Tuva. Så är det bara och det vände inte den här gången heller...
Terrorist nummer 2 är tjorven i magen. Är det inte wrestlingpass som den kör med så mottar den väl valda sparkar mot antingen blåsan eller mot magsäcken så halsbrännan bränner till.
Att vända sida i sängen nu är en pärs!

Känner mig som en strandad skadeskjuten VAL! jihaaa....

Så de 2 senaste dagarna har jag, ja just det. Sovit!! Tack för dagis säger jag bara.
Idag är jag extra mojsig i skallen eftersom jag fick akupunktur i morse. Ikväll ska jag coola ner mig ytterliggare med lite preggo-yoga.
Det blir ju så att huvudvärken inte är så bra som jag skulle vilja när jag inte får sova...

Men morgondagen är en dag som jag längtat efter! Då ska jag minsann inte sova, då ska jag till frisörn och göra en helrenovering!!!
UTMÄRKT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0