VeCKa 31

Nu går veckorna så fort så jag hann inte ens med att det blev vecka 30. Och vips så är det 31 nu...

Jag börjar tänka mer o mer på förlossning, första tiden, hur Tuva ska reagera. Vad vi måste hinna fixa.
Tankarna bara snurrar så jag har svårt att slappna av. Skallen snurrar på dygnet runt och jag sover verkligen uselt just nu. Inte bara pga alla tankar, utan att hitta en bekväm sovställning är tametusan omöjligt nu.
Och hur lätt är det att sova när man har en terrorist i magen som kickar på?!

Så är ser magen ut nu iaf, eller för några dagar sen:




Magkort framifrån ser ganska så.. POFF ut. Badbollsmonster....

Tröttheten börjar bli mer o mer påtaglig, och humöret. Jo det svajar. Rejält.
Vissa dagar är helt okej, men många är rätt så päckiga. Försöker ta hand om mig själv och ta det lugnt nu när jag fatkiskt har chansen.

Idag är det åter dags för MVC. Det enda jag ska ta upp är att jag börjat se sämre.. förhoppningsvis beror det på vatten som jag börjat samla på mig, och att det inte är havandeskapsförgiftning. För det vore ju just snyggt att få det med....

Kommentarer
Postat av: Alfva - i preggoland!

Så fin mage ju! H*n verkar ligga ganska lågt ner, jag reflekterade över det igår att min ligger högt upp.

Jag ska snart dra ner min amningskudde att ha som sovsällskap eftersom det börjar trycka på mot ligamenten på sidan (AJ FAN vad ont det kan göra) ibland och jag tycker om att ligga bekvämt.. ;)

2011-09-28 @ 12:44:26
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0