vilken dag!

gårdagen var händelserik! (och dagen blir lika intensiv...)
2 timmars sittning hos frisören, stressa o hämta Tuva från dagis, snabbt hem o skyffla in lite mellis. Sen in till Anders jobb och spola av bilen som skulle lämnas in för inbyte. Mot bilhandlarn och en kvart senare är man ägare av en sprillans ny skoda oktavia.
Sen var det bara skynda skynda hem och försöka trolla fram en middag på 2 sekunder.

Och gissa vad jag gjorde sen? TOKsomna på soffan....

Så bilder på bil och frillan får ni vänta lite med tyvärr... För nu ska vi dra på oss kläder och snart bli upplockade av mormor och ta en sväng till Väddö och gammelmomor å morfar. Sen ikväll har vi njudit hem några goa vänner.

Och ja just det. Mellan Väddö och middagsgästerna ska jag handla och städa med.

Så dagens största utmaning blir att inte somna med nyllet i förrättstallriken, och jag förtränger allt jag kan den värk som jag kommer att ha sen...

Full fjutt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0