vuxenpoäng!

Igår samlade vi på oss en hel del vuxenpoäng.
Vi var på vårt första föräldramöte!
Det var helt okej (jag menar vi fick ju fika...), och det allra bästa var att vi fick se några filmklipp och kort från hur de kan ha det om dagarna. En av dagmammorna har dille på att filma och det var jättekul att se.
Hade kunnat sitta där i flera timmar och skrattat åt alla knaserier de hittar på om dagarna.

Ett klipp var med Tuva och 3 andra tjejer. Dom dansade och sjöng. Där kan man kalla tokdampryckdans.
Alla 4 var helt galna. Tuva var såklart den som röjde mest. Man verkligen såg (och hörde!) att dom hade vansinnigt roligt tillsammans!

Det värmde i mammahjärtat!!!

Det som är lite smålustigt är att vi är 3st som väntar småsyskon, och vi alla ska ha i månadsskiftet nov/dec.
Vilken tajming.

Nu inväntar vi på att farmor ska komma. Hon kidnappar Tuva för dagen. Passar bra eftersom jag har rejält ont i skallen.
Själv så ska jag sova (surprise..), men även försöka få lite gjort för en gång skull. En bonus blir att Angelica o hennes galna hund kommer hit på lunch. Senare åker jag till svärisarna och där ska vi få middag innan vi åker hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0