yogakändis, eller?

För er som läser kobladet Norrtelje Tidning. Kunde man missa den nästan groteskt stora bilden på mig igår?

För er som inte kan läsa den så kan jag berätta att jag var med i ett repotage om gravidyoga. Ett helt uppslag med en helsides bild på mig, Angelica och en till som yogar med stora magar. Och med intervju. Uj uj uj.

Jaja, jag visste ju att jag skulle hamna i tidningen men inte att det skulle bli så stort. Bra för Angelica då det är asbra reklam för hennes yogastudio.
Och för dom som inte visste att jag var gravid igen, vet nu det.

Det gick inte att länka till artikeln så ni får nöja er med foton på korten...





Och för dig som inte kan skilja en tjockis från en annan så är det jag som är längst till höger, närmast alltså...

Sen kan jag väl tycka att det är lite onödigt att det stod att jag var sjukskriven på heltid nu pga foglossning. Men hon försökte nog vinkla det så att alla, även de som har jätteont kan gravidyoga. Men men.. det är ju ingen hemlighet att jag är sjukskriven så strunt samma.

Autograf någon??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0