egoboostad

Hörrni ni som inte tränar. Börja med det. NU!

För även om man är så trött så man har värk i kroppen innan för att man ALDRIG får sova, så blir man sjuttsingen aspigg efter ett bra träningspass!

Och sen fick jag en rejäl egoboost på dagens träning som bidrar till mitt skuttiga jag.
Det var en månad sen jag var där sist (pga fjällen, sjukdomar mm) och jag märkte en gigantisk skillnad i styrka och koordination!!
Hurra för hemmaträning säger jag bara!!!
Och egoboosten då, jomendetkanskevarsåatt jag var starkast och mest vältränad där!!! (ledaren för passet glömmer vi...).

Och jag veeeet, man ska inte jämföra så...
Jag kanske borde säga så här: Hoppas att jag var en inspiration för de andra mammorna där att träna på lite hårdare så tar det inte så lång tid innan man blir stark!

Så borde jag ju såklart säga!

(nu gör jag ändå i smyg en slags segerdans här hemma....)

Kommentarer
Postat av: Alfva

Haha, du är uppenbarligen inte en som ajg ska befinna mig i samma lokal som.. ;) För jag är inte så pepp på träning ALLS. Skittrist ju. Hur gör man det roligare?

2012-04-03 @ 15:21:32
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Camilla

Hurra för dej! :) Och jag håller med, har precis upptäckt vad träningen jag gjort hemma gjort för skillnad också, och det är ju ingen vurstingworkout ens. Men regelbundenhet och lite jävlar anamma kommer man tydligen långt på! :)

2012-04-03 @ 15:34:59
URL: http://mamamill.blogspot.com
Postat av: Jannike

Klart man ska jämföra!!! Du är grym!!!

2012-04-03 @ 19:17:27
URL: http://mrsdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0