yogadags

Idag är det dags att spraka igång yogan på riktigt igen. Ska snart iväg på första klassen sedan graviditet och allt det.
Spännande!



Jag har ju insett att jag är långt ifrån så stark som jag var för ett år sen. Men med tanke på de senaste månadernas intensiva tränande så borde det inte vara helt från scratch!

Jag tänkte senast igårkväll på hur mycket kroppen vart med om egentligen, bara på ett enda år.
Ändra tyngdpunkten helt, få en gigantisk mage (inte konstigt att huden inte hängt med i ihopdragningen än..), och så många kilo upp och ner.
På 4 månader har jag tappat 15kg
. Inte så pjokigt!
Byxorna börjar bli för stora alltså blir det jeansshopping så snart som kroppen hejdar sig lite. För nu krymper den bara på. Shoppa shoppa shoppa!

Men hur som, dagens yoga ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0