beach 2012- here I come!!

Jajabullar! Då var jag igång med träningen igen då!
Gick på mitt första mamma-barn-gympapass idag. Och det var skitskoj!!!

Vide var en liten ängel som låg snällt på sin filt och flinade i en hel timma medan jag stånkade bredvid honom.
Han verkar gillar musiken och alla lampor i taket. Så nöjd får han gärna vara alla gånger!

För en själv så var det skönt att komma igång igen. Men jisses så ovant det var att jobba med kroppen så där. Kändes väldigt ringrostigt och de första rörelserna kändes som om jag var en flabbig elefant med noll kordinationsförmåga. Men efter ett tag så började kroppen komma ihåg att det går att göra annat än vagga bebis!
Det som var skönast var att jag var starkare än jag trodde. Plankan och armhävningar gick fint (även om jag såklart inte pallar lika mkt som innan...).
Ledaren fick också känna på magen min hur mkt magmusklerna gått ihop, och det var helt ihop. Så nu är det bara köra på med magtträning.

Bye bye fläbbmagen!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tränar redan?! Min är 2,5 och jag tycker det kan vänta lite ännu.. Skämt :P

2012-02-07 @ 21:04:16
URL: http://mamamill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0