besök hos bvc-läkaren

IDag var vi på rutin-läkarbesök på BVC.Det mesta såg fint ut och vart godkänt, och Vide smila upp sig som tusan för läkaren.
Men, läkarn tyckte att han var lite smått c-formad. Alltså lite sne i ryggen...
Så vi ska få en remiss till sjukgymnast för att få en bedömning om det ska göras nåt åt det eller om det var så lite att det löser sig ändå.
Och när hon sa det så vill Vide faktiskt mest vrida sig åt vänster, vilket jag knappt noterat innan.

Men jag tror inte att det blir så stor grej av det, men ändå. Jag hade ju väntat mig en OK-stämpel i rumpan på honom...


Vide, mr C-krok...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas de inte är nån fara!

2012-02-25 @ 12:57:35
URL: http://mamamill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0