hängdag

Även fast jag inatt måde illa och ville bara sova sova, så känns det just nu kanonbra!
Tuva är lämnad på dagis och bara skuttade in av glädje och längtade efter alla kompisarna.
Solen skiner och jag dricker kaffe i lugn och ro medan Vide sover i bilstolen bredvid mig.

Varför är inte alla morgnar så här?!

Och natten var inte så värst dålig. Det var mat var 3:e timme, så det är ju i sin ordning och utan bök mellan. Det är ju bara det att jag ligger så vansinnigt mycket på minuskontot med sömnen så 3 timmar i stöten är för lite det med...

Snart kommer Carro med lilla Emil. Vad som från början var en bebisträff med flera vänner blev "bara" hon och jag av olika anledningar. Men det är inte fy skam det heller.
Fika, lunch och promis ska det bli.
Synd bara att den som var ansvarig för fikabrödet (cheescake) inte kommer....

Även fast jag inte fikar längre (undantag finns) så hade jag tänkt göra det idag, för cheescake är bland det bästa som finns. OCh så blir människan sjuk? Fräckt va?!
Och sen hade det ju med vart kul att träffa henne med, inte bara för fikat skull!
Men det är så det liksom brukar bli med våra dater i tjejgänget. Blir det av alls så slutar det alltid med en dålig uppslutning. Livet (läs: magsjuka o sånt blaj) kommer emellan!

Jaja, jag får åtminstone en person att skryta för om min briljanta plogning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0