harmoni

Igår hade vi en sån där bra dag. Allt tack vare mormor!

Hon var hela dagen med oss. Vi gick promenad, bakade semlor och åt middag tillsammans. Morfar kom efter jobbet och satt och pyssade med Tuvaluva.
Dom var hos oss för att Anders skulle bort på kvällen och jag var inte redo att vara själv med barnen under nattning och allt.
Fast sen blev det så att han vart hemma istället! Utmärkt!

Igår var jag rökt, idag är jag piggare (förutom lite småfeber...) för jag sov inne hos Tuva inatt och Anders tog Vide.
Vi har nu helt övergått till mjölkfri mat och fått det på recept. Första laddningen hämtar jag ut idag.

Han vart lite kinkigare igår eftermiddag igen och jag inbillar mig att det faktiskt var för att han fick vanlig ersättning under hela förmiddan igår. Den mjölkfria tog slut och jag hade inget recept så jag kunde inte hämta ut ny mat. Men goa bvc-sköterskan var räddaren i nöden så jag fick låna en burk från dom så Vide skulle klara sig till idag.

Idag ska vi mest hänga omkring. Inga planer utom apoteket. Pappan i huset jobbar så jag ska försöka få dagen att gå och barnen glada.
Morgonen började bra och nu sover lilleman i vagnen och jag o Tuva har byggt massa lego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0