inte piggelin, men pigg(are)

Inatt började inte bökandet förrän kl 4. Så idag känner jag mig pigg, och det tänkte jag fortsätta att intala mig resten av dagen!

Morgonens lämning gick fint, förutom att det är snorkallt ute. -14. Hua!!

Idag ska jag förhoppningsvis hem till en vän som jag inte träffat på länge, men följt hennes blogg och tjatter på facebook. Hon väntar sitt första barn, och har en skitgraviditet. Känns igen, jo tack!
Så hon kan gott behöva snusa lite bebis, och få rota runt i kassen med minikläder som inte Vide kan ha längre.
Tänk att man redan rensat bort så mycket så en kasse blivit proppfull!!!

Annars blir det nog en innedag. Det är för kallt för att härja ute.

Kommentarer
Postat av: Alfva

Men heja ändå - för det låter som en bättre natt! Och håll ut!!

2012-02-01 @ 13:38:27
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Liw- tävling på bloggen

Åh, vi ska göra samma ska imorgon. Åka hem till vän som har BF på fredag och låta henne mysa med vår yngsta, iofs 9 mån men ja, bebis är det ju (nästan) än :-)



2012-02-01 @ 20:37:06
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0