jamen DU då???

DEt här har jag snott friskt av från Alfvan. Tyckte det var lite kul, och så la jag till några frågor....
För istället för min monolog här och allt ordbajsande, så vill jag ha ERT ordbajsande!!!

WHO ARE YOU?!?!?!?
för jag vet att du finns, det ser jag minsann i min statistik, alla ni miljontals därute!

Vem är du som läser här?
Hur gammal är du?
Vad jobbar du med/pluggar du?
Vad gör du när du är ledig?
Var och hur bor du?
Vad ser du fram emot?

Vad ska du göra idag?/Gjort idag?
Vad läser du just nu?
Vad ser du för tv-serie helst just nu?

Vad kan göra dig riktigt förbannad?
Vad gör dig riktigt glad?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin.

29 år.

Mammaledig barnskötare.

Är mest med familjen på min lediga tid.

Bor i ett hus i skogen på Värmdö.

Ser framemot vår fjällen resa, sen att börja bygga ut vårt hus.

Idag har jag bara varit hemma å tagit hand om mina sjuka barn.

Läser mest för barnen just nu, annars gillar jag Viveca Steens böcker.

Är ett riktigt tv-freak, kollar på det mesta.

Kan bli riktigt arg på egoistiska människor!

Glad blir jag av de mesta.

2012-02-23 @ 13:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0