k-k-k-kallt!!!

Vinter och snö, det har jag ju längtat efter. Men. Denna kyla! Det var så kallt i natt så termometern la av...
Den börjar jag ledsna på däremot. Det är ju inte tipptopp att gå ut med en liten bebbe när det är så kallt. Alltså kommer jag inte ut heller. Så nån promenad har det inte blivit på hela veckan....

just nu är Tuva o Anders på Lekrymden och busar av sig. Sen får vi lunchbesök. Jim, Ida, fredrik kommer hit.
Och eftersom det är Jim som kommer så är blir det tacos! Spelar ingen roll om han kommer hit på frukost, lunch eller middag. När han kommer så ska vi äta tacos. Om Tuva får bestämma. Och det fick hon idag!!

Jag och Vide är kvar hemma. Och Vide ligger faktiskt i sin vagn och sover. Nu ska jag inte ropa hej än, eftersom han har legat där några minuter bara. Men det verkar som om han faktiskt KAN börja sova utan mig vissa sovstunder. Skönt!
Då kan jag göra viktiga saker som dricka kaffe och blogga!!


Kommentarer
Postat av: Alfva

Låter ju underbart! Här längtar jag bara efter lite längre tid mellan matningarna nattetid. Huvva... Men än är det ingen katastrof i alla fall.

2012-02-05 @ 19:20:54
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0