kul dag!

Idag röjde vi loss på öppna förskolan!
Och idag var en sån där riktigt skojig dag, för jag kände nästan alla som var där. Alltså många att gagga loss med!
Mest satt jag o Tuvan i pysselrummet och skapade loss, eller hoppade studsmatta. Videkvisten var snäll mot sin storasyster och sov mycket eller var nöjd med att ligga i babysittern och titta på!
Skönt med lite kvalitetstid för mig och Tuvaluvan!

Nu ligger Vide i vagnen och sover. Börjar bli bortskämd jag!

Natten kanske inte var jättefantastiskt, mycket bök var det tyvärr... Men vi kunde ligga kvar i sängen nästan ända till kl 8, och det är nog rekord hittills!

Nu skiner solen och jag längtar ut! Men vi håller oss nog inne ändå. För det är fortfarande kallt ute, plus att det är svårt att leka loss med Tuva samtidgt som man vaggar på vagnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0