mor o dotter-äventyr!

Inatt var en bra natt. Med våra mått mätta i alla fall. Så idag är jag inte lika rökt...
Vi var på kalas igårkväll, även om vi bara var där i 2 timmar så var det ändå lite skoj att klä upp sig lite granna.
Sen åkte vi hem och strötittade på Mello innan vi somnade....

Idag skiner solen, och idag SKA jag ut på promenad!!! Jag har knappt vart ute den senaste tiden, pga kylan och annat. Men idag blir det långpromenad.

I eftermiddag ska jag o Tuvan iväg på eget äventyr. Alldeles själva!!
Först mathandling 8kanske inte så värst spännande) men sen ska vi på 3 års kalas hos bästisen från dagis.
Det blir vårt första äventyr bara hon och jag sen Vide kom. Jag längtar!!!
Då ska jag ta med kameran som nästan aldrig hänger med nu för tiden. Det är nackdelen med en stor systemkamera, det är svårt att ta bra kort med en bebbe hängandes på armen och ta kort samtidigt...
Men oj så det ska fotas.

Ska även ta ett syskonkort som ska in till lokalblaskan för Vides födelseannons!
Sånt gör vi här på landet, skickar in kort på kidsen när de föds och fyller år!

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Vad härligt med lite egentid ni två tjejer! :) Hoppas att det blev lyckat!

Jag har haft lite att ta igen i din blogg, men nu är jag på g igen! De är så söta..o så LIKA!

Hoppas att sömnen blir bättre, men det är väl så, at den går upp o ner.

Allt bra med er annars? Hur känns det att vara tvåbarnsmamma?

Kramar till er!

2012-02-12 @ 22:13:12
URL: http://jennysjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0